<<

Bilety za złotówkę z mPAY - KONIEC PROMOCJI

 
Szanowni Państwo
 
Druga edycja promocji, w której na uczestników czekało aż 200 tys. mobilnych biletów za złotówkę została zakończona.
 
Dobiegła końca druga edycja wspólnej akcji mPay i Mastercard, której głównym celem było propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie użytkowników telefonów do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych
W ramach inicjatywy od początku października pasażerowie komunikacji miejskiej mogli wielokrotnie kupować bilety za symboliczną złotówkę. Jedynym warunkiem było korzystanie z aplikacji mPay oraz dokonywanie płatności za pomocą karty zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass.
Zgodnie z założeniami promocji na pasażerów czekało 100 tys. tańszych biletów. Ogromna popularność akcji skłoniła jednak organizatorów do podwojenia pierwotnie ustalonej puli. Tym samym finalna liczba mobilnych biletów za złotówkę wyniosła aż 200 tys.

<< powrót

dodano: 2017-11-28 o godz.: 08:56:04

 

 

15.10

 

       © Bartosz Majdański

  

 

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję politykę wykorzystywania plików cookies w serwisie - zapamiętaj mój wybór i nie pokazuj więcej tego okna.

zamknij