Zgłaszanie problemów
Napisz na adres: przewozy@mzk.nysa.pl jeżeli:
- Zauważyłeś brak tabliczki na przystanku autobusowym
- Zauważyłeś błąd na tabliczce przystankowej
- Autobus, którym chciałeś podróżować przyjechał opóźniony więcej niż 3 minuty
- Autobus, którym chciałeś podróżować przyjechał przed czasem
- Na stronie internetowej MZK znalazłeś błąd
- Chcesz złożyć oficjalną skargę związaną z przewozami pasażerskimi
- Masz ciekawy pomysł, którym chcesz się z nami podzielić
- Chcesz uzyskać informację związaną z przewozami pasażerskimi
- Masz problem z działaniem systemu informatycznego takiego jak: bilet elektroniczny zakupiony w Okrąglaku, błąd w działaniu aplikacji kiedyprzyjedzie.pl, błędy na stronie mzk.nysa.pl, problemy z aplikacjami biletowymi: mPAY/SkyCash
Przy pisaniu zgłoszenia prosimy o podanie jak najwięcej danych, zwłaszcza: numeru linii, daty i godziny opisywanego zdarzenia oraz miejsce zdarzenia (najlepiej nazwa przystanku).
Gwarantujemy, że każda sprawa zgłoszona na przewozy@mzk.nysa.pl zostanie rozpatrzona i dokładnie przeanalizowana. Zapraszamy do zgłaszania merytorycznych uwag.